wtorek, 20 maja 2014

Kartka komunijna w dwóch odsłonach...

dzisiaj pokażę Wam kolejną kartkę, a raczej dwie - na te majowe uroczystości.
Jak już wspomniałam w tytule - będzie jeden wzór w dwóch odsłonach...






W pierwszej kartce, użyłam dwóch kolorów: biały i niebieski. Kartka jest rozkładana z dwoma skrzydełkami. Z przodu zrobiłam kielich, z perełek ułożyłam kiść winogron oraz przykeiłam jeden
kłos z WYCINANKI .
Na jednym ze skrzydeł znalazł się cytat
A na drugim skrzydle, może trochę nietypowo, jak na tę uroczystość, ale takie było życzenie, pojawiła się piłka, którą trochę ozdobiłam małymi kwiatkami, dodałam również cytat.


Kolejna kartka -  z przodu "ksero" tej powyżej, tyle, ze w innych kolorach - biały i ecru.
Tu widać, że jedno skrzydełko jest "podtrzymywane" przez papier pergaminowy, który przewiązałam przez kartkę, dokleiłam również kartonik z imieniem oraz datą.


w środku na jednym ze skrzydeł, miejsce znalazł digi stempel od NOVINKI, który ozdobiłam małymi kwiatkami oraz listkami


hmm... muszę przyznać, że nie jest to ostatnia kartka komunijna, którą Wam chciałam pokazać - w magazynie jeszcze coś jest ;)

do zobaczenia wkrótce
Michaela Koczwara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz