czwartek, 29 maja 2014

podróż balonem...

gdybym miała okazję z chęcią bym taką podróż odbyła,
ale póki co,  pozostaje podróż do krainy papierów ;)


na tej kartce pojawiają się trzy papiery - zielony, czerwony w białe groszki, oraz papier-mapa.
Ten ostatni został przeze mnie podarty, a boki potuszowane.
Na samym środku jest tekturowy balon z WYCINANKI


Nie chciałam, żeby kartka była "przeładowana", dlatego dodałam tylko koronkę,
trzy kwiatki ze złotymi ćwiekami i zielone listki.
Do tego jeszcze napis w języku niemieckim i kartka dla młodej podróżniczki gotowa.


Jaka u Was pogoda? Ja już marzę o słonku, bo ta pogoda mnie dobija, obiecuję, że nie będę narzekać, że mi za ciepło - ale PROSZĘ o te cudowne słoneczne promyki...

do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz