środa, 14 maja 2014

na 6-te urodziny....

dzisiaj pokażę Wam dwie kartki, które przygotowałam na 6-te urodzinki dla dziewczynki ;)





 Obydwie dzisiejsze kartki widziałam kiedyś tam na Pinterest i cały czas je miałam w głowie, ale jakoś nie było okazji aby je zrobić, albo poprostu miałam akurat jakiś inny pomysł :)
Pierwsza z nich to kartka z balonikami, która mi się bardzo podoba, bo jest szybka do zrobienia. Bazą jest jasno brązowy papier wytłoczony w kropki. Potrzebne dodatkowo było 6 kolorów papieru i kawałek sznurka. Do tego dwa diamenciki i kartka gotowa ;)








Drugą kartkę "opanowały" małpki - w tym wypadku jest ich sześć. Każda małpka otrzymała urodzinową czapeczkę, która jest zakończona diamencikiem. Na samym środku przykleiłam "6" - czyli wiek solenizantki






Przykleiłam również cienki pasek fioletowego papieru, który przewiązałam dratwą i zrobiłam kokardkę.
Na kartce tej dominują trzy kolory, zieleń fiolet i biel, no i dodać można też te czarne, śliczne małpki ;)
do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz