środa, 7 maja 2014

Sezon Komunijny czas zacząć....

z małym poślizgiem, ale w końcu udało mi się znaleźć troszkę czasu, aby zamieścić pierwszą kartkę komunijną w tym roku. Kartka ta od prawie dwóch tygodni jest już u właścicielki, a na bloga trafia właśnie dzisiaj. W poście jest dość dużo zdjęć, bo kartka jest długa ;)









Zdecydowałam się na dwa kolory: biały i ecru.
Większość papierów wytłoczyłam w kropki. Tylko jeden kawałek papieru  z przodu posiada tłoczenie w kwiaty.
Na jednym (z wielu) skrzydeł znalazł się napis w tekturowej ramce z wycinanki.





Na kolejnym skrzydle jest krótki wierszyk oraz wstemplowany symbol komunijny.












Znalazło się tez miejsce na kieszonkę na pieniądze.











               i jeszcze jeden wierszyk.....








                      Tak wygląda ta długa kartka z góry




       
       I jeszcze jedno zdjęcie (ostrzegałam!!)







Pierwszą odsłonę mam już za sobą, kolejne kartki czekają.
Zrobię też małą zapowiedź - w następnym poście pojawi się zupełna nowość w moim wykonaniu :)

do zobaczenia wkrótce
Michaela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz