środa, 21 maja 2014

Podziękowania...

zostałam poproszona o zrobienie podziękowań dla Księdza, Katechetki i Organistki, a że miałam na to bardzo dużo czasu (2 dni), zrobiłam kartki bardzo podobne do siebie, odróżnia je kolorystyka i detale.


Na środek kartki przykleiłam ładny cytat, który akurat bardzo pasuje pod tę okoliczności. Jedną stronę ozdobiłam kompozycją kwiatów, dodałam również zielone listki. Z drugiej strony pojawia się kielich, ozdobiony kiścią winogron z perełek.


A w środku tekst podziekowania


Drugie podziękowanie - dla Księdza, papier ecru wytłoczyłam w elegancji wzorek, dodałam również białą kokardkę. Reszta tak jak w poprzedniej kartce, tyle tylko, ze w zielonej kolorystyce


W środku oby dwóch kartek przykleiłam serca z imionami dzieci, które przystąpiły do Pierwszej Komunii.


                 Wiem - męczę Was moimi Komunijnymi pracami - jeszcze troszkę musicie wytrzymać :)



do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz