czwartek, 16 maja 2013

Chrzciny...

Ja wiem, powinnam się cieszyć, że są zamówienia i jest robota... Jednak w ostatnim czasie marzy mi się dzień wolny od mojego biurka - ale jak narazie nierealne. Dobrze, że chociaż jest fajna pogoda i mogę z córkami trochę na dworze pohasać ;)
Wracają do istotnych spraw,
ostatnio poproszono mnie o zrobienie kartki na chrzciny dla chłopca. Zdecydowałam się na tradycjną wersję kolorystyczną - biały i niebieski

Głównym punktem jest tutaj biała rozetka (dawno już jej nie robiłam, więc postanowiłam sobie trochę "odświeżyć" pamięć), wycięłam też szatę chrzcielną,  a później zastanawiałam się co dalej. Padło na quilingowe kwiatki, które w ostatnim czasie BARDZO często wykorzystuję w moich kartkach. Może dlatego, że są delikatne, a zarazem bardzo ładnie ozdabiają i uzupełniają kartki.

ach, jestem zadowolona, że się zmobilizowałam i mimo ogromnego zmęczenia zrobiłam ten wpis, ale teraz już tylko prysznic i do łóżka... słodkich snów

Do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz