sobota, 4 maja 2013

Na komunię...

Majowy weekend okazał się dla mnie bardzo pracowity, ale to głównie ze względu na pogodę, bo jak by było ładnie to w domu bym na pewno z dziećmi nie siedziała! A tak - trochę nadgoniłam zaległości...
Dzisiaj pokażę wam dwie kartki na komunię - bo już MAJ, czyli sezon na komunie...


Pierwsza kartka - delikatny niebieski i biały, winogrona z perełek, a kielich wycięty z różnej wielkości kół. Napis na hostii to stempel - też wycięty, bo w oryginale jest dużo większy. Do tego "moja" kokartka i napis i pierwsza kartka gotowa....
Druga kartka jest w odcieniach ecru i mniej tradycyjna niż poprzednia, ale przez to wydaje mi się bardziej oryginalna. Tu, na środku przykleiłam hostię i "otoczyłam" ją promykami zrobionymi metoda quilingu, pomiędzy dodałam perełki.

Do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz