środa, 22 maja 2013

Dzień Matki...

ten jedyny, niepowtarzalny dzień zbliża się wielkimi krokami. Dzień w którym wszyscy przypominają sobie
o tej wyjątkowej osobie - o mamie... Ile razy na co dzień brakuje nam odwagi by podziękować mamie, powiedzieć ile dla nas znaczy... a w tym dniu poprzez kwiatka, słodycze lub też kartkę można bez słów pokazać jak ważną jest dla nas osobą...




Ja na tę okazję się też  przygotowałam  (choć dla mojej mamy jeszcze nic nie mam).
Pokażę wam dzisiaj dwie kartki. Tak swoją droga miałam trochę ułatwione zadanie,
bo mam chwilowo u siebie maszynkę BIG SHOT i jestem nią zachwycona!!!
Cacko to pożyczyła mi moja szwagierka Justyna, bo przyjechali akurat do Polski na odwiedziny.
A, że dzielimy te same pasje - to czemu sobie nie pomagać ;) tutaj jeszcze raz dzięki :)
muszę przyznać, że z tą maszynką wszytsko jest naprawdę DUŻO łatwiejsze, też się do niej przymierzam, ale to jeszcze trochę kartek muszę porobić ;)

Wracając do tych na Dzień Matki, pierwsza kartka jest biało - fioletowa. Delikatna, prosta, ale pełna uroku... Jedna ze znajomych na jej widok powiedziała - "nie lubię fioletowego koloru, ale ta kartka tak mi się podoba, ze też ją chcę dla swojej mamy", po takich słowach to od razu lepiej siada się do biurka ;)



Druga kartka biała z różem i błękitem... ta mi się tez bardzo podoba, poprzez jej radosne kolory.
Akurat pasuje na te wiosenne święto.

A wam, która kartka się bardziej podoba???


Do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz