sobota, 11 maja 2013

Święcenia Kapłańskie...

oj, przez te kartki to, omało co siwych włosów nie dostałam... przyznam się bez bicia - BARDZO długo siedziałam nad nimi, nie umiałam ich jakoś okiełznać. Ale w końcu mi się udało i powstały 3 wzory kartek na święcenia kapłańskie ... teraz już tylko powielam ;)


Kartka nr 1
wybrałam kolor bordo i ecru, krzyż "skręciłam" metodą quilingu i uzupełniłam perełkami. Dołożyłam do tego cytat z psalmu no i oczywiście moją ulubioną kokardkę

 Kartka nr 2
tu wykorzystałam nietypowy materiał jak na kartkę - korek - to właśnie z niego wycięłam krzyż.
No, a później długo zastanawiałam się co dalej zrobić. Postawiłam na tłoczony papier w kolorze ecru i do tego dobrałam jeszcze złoty, połyskujący papier.
Kartka nr 3
Brąz, złoto i biel - te trzy kolory wybrałam  na tę kartkę. Typowo religijne symbole - krzyż i kielich. Kiść winogron zrobiłam z perełek.
Tak, to są moje trzy wzory kartek na święcenia kapłańskie, dużo czasu im poświęciłam, ale efekt mi się podoba wiec opłacało się zainwestować trochę czasu i nerwów...

Do zobaczenia wkrótce
Michaela




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz