piątek, 17 maja 2013

Musiałam ją zrobić...

Ta kartka chodzi za mną już od dłuższego czasu. Podpatrzyłam ją u Justyny, dostałam tez linka z nagraniem jak ją zrobić i w końcu spróbowałam. Wydaje mi się, ze jest bardzo prosta do zrobienia, jedyny minus - schodzi troszkę papieru... No ale, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - mi osobiście wzór tej kartki bardzo się podoba...


Wybrałam tutaj kolor niebieski, a stempel podstawowy to motyl. W tle jest stempel 'ala' liście, a kolor tuszu blado różowy - przyznam się, że ten kolor mi tak średnio leży, ale akurat nie miałam nic innego co by bardziej pasowało. Generalnie można tu używać dowolnych stempli i kolorów, ale wydaje mi się ważne, aby ten główny stempel był większy i bardziej wyrazisty, żeby uzyskać fajny efekt 3D...
A wam jak się podoba ta kartka???

Do zobaczenia wkrótce
Michaela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz